MOSOB ARNHEM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 58 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mosob Arnhem. Meer weten? Ontdek meer

12 jun 2026 om 18:07 De Zigni was te zout
8 jun 2026 om 0:57 De bestelling was exact op tijd en nog warm. Het rundvlees was prima gekruid. Uit vergelijking met collegakoks in Den Haag en Amsterdam miste ik enige zuurheid in de injera: een kwestie van smaak. Ik blijf blij met Mosob in Arnhem!
29 mei 2026 om 18:38 heerlijk!
10 apr 2026 om 14:31 De bak met het gerecht had gelekt: zak met Injera en papieren tas waren flink nat van de uitgelekte saus. Tweede keer. Eerste keer gebeurde het toen ik de bestelling zelf kwam ophalen: Gele auto-mat! Gerechten smaakten weer prima! FIJN!
5 apr 2026 om 21:57 i didint get my order i had 2 but got one
9 mrt 2026 om 21:18 Mosob levert kwaliteit! Enorm lekker eten met veel groente en goede porties. Ben blij met de vele vegetarische opties.
22 feb 2026 om 12:50 Eten smaakte oké alleen voor 72 euro (4 pers) besteld . Het was eerste keer dat ik hier bestelde maar er waren alleen maar 3 stukjes kip 2 x eieren en heel veel injera n weinig groente !
24 jan 2026 om 13:17 De Hamli bsga was heerlijk! En zelfs een kwartier eerder bezorgd dan eerst was gepland. Wat een feestje!
21 jan 2026 om 18:53 Heerlijk eten en snel bezorgd!
1 jan 2026 om 19:25 Heerlijk eten!
30 nov 2025 om 20:43 Heel erg lekker eten!
30 okt 2025 om 21:19 Heerlijk eten, snelle en vriendelijke bezorging!