Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mosob Arnhem. Meer weten? Ontdek meer
Hans
12 jun 2026 om 18:07
De Zigni was te zout
Mevr
8 jun 2026 om 0:57
De bestelling was exact op tijd en nog warm. Het rundvlees was prima gekruid. Uit vergelijking met collegakoks in Den Haag en Amsterdam miste ik enige zuurheid in de injera: een kwestie van smaak. Ik blijf blij met Mosob in Arnhem!
marijke
29 mei 2026 om 18:38
heerlijk!
Mevr
10 apr 2026 om 14:31
De bak met het gerecht had gelekt: zak met Injera en papieren tas waren flink nat van de uitgelekte saus. Tweede keer. Eerste keer gebeurde het toen ik de bestelling zelf kwam ophalen: Gele auto-mat! Gerechten smaakten weer prima! FIJN!
Zetreuas
5 apr 2026 om 21:57
i didint get my order i had 2 but got one
Thirza
9 mrt 2026 om 21:18
Mosob levert kwaliteit! Enorm lekker eten met veel groente en goede porties. Ben blij met de vele vegetarische opties.
Roland
22 feb 2026 om 12:50
Eten smaakte oké alleen voor 72 euro (4 pers) besteld . Het was eerste keer dat ik hier bestelde maar er waren alleen maar 3 stukjes kip 2 x eieren en heel veel injera n weinig groente !
Mevr
24 jan 2026 om 13:17
De Hamli bsga was heerlijk! En zelfs een kwartier eerder bezorgd dan eerst was gepland. Wat een feestje!
Mirte
21 jan 2026 om 18:53
Heerlijk eten en snel bezorgd!
Mirte
1 jan 2026 om 19:25
Heerlijk eten!
Mirte
30 nov 2025 om 20:43
Heel erg lekker eten!
Mirte
30 okt 2025 om 21:19
Heerlijk eten, snelle en vriendelijke bezorging!